amie hamidah

Rabu, 22 Jun 2011

suram

nafas ini seakan-akan xmampu lagi untuk bernafas seperti biasa..
hati ini umpama tidak kebal lagi,menjadi terlalu sensitif ,mudah terasa walaupon hanya perkara kecil..
degupan jantung ini..semakin letih untuk berdegup..
otak ini..terlalu letih ,kerana memikirkan lebih berjuta2 perkara,kadang-kadang perkara yang tak perlu difikirkan pon menjadi persoalan ..
badan ini semakin hari semakin lemah..berdayakah lagi untuk meneruskan semuanya...
semakin lama hidup menjadi semakin rumit.. dunia ini bagaikan terasa suram... seperti berjalan di lorong yang gelap mengejar 1 cahaya di hadapan tapi tak pernah kesampaian..entah bagaimana caranya.. ~
di manakah hilangnya semangat diri !!!!!!! haruskah aku marah,benci,menangis?? akankah merubah segalanya jika itu yang aku lakukan..aku tau hidup ini tak pernah ada yang mudah.. tapi aku hanya insan biasa...aku hanya merelakan segalanya..aku redhai ketentuan Ilahi.. sekarang hidup ini tak bertujuan,ku ikut kan saja umpama layang-layang yang ditiup angin..kadang-kadang ke kiri,kadang-kadang ke kanan adakalanya terbang ke atas..tapi pasti jatuh jua...begitulah~
entah la.. tak ada yang ku harapkan lagi.. aku pasrahkan segalanya.. aku juga ingin bahagia,ingin ceria seperti yang dulu,ingin berseronok,ingin mengetahui segalanya.. tapi aku tak mampu... aku hanya aku.. yang masih disini dan tak ke mana-mana.. bila aku diberi peluang sekali lagi untuk bangkit semula mengenali diriku........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan